Tinselflickans arkiv

Fippelfest

Nu har jag tagit fippliga 112-sprutan.

Jag är så jädrans trött på att sitta på jobbet och ta dessa eländiga, elaka sprutor. Blir gråtfärdig efter varje gång och hade behövt en stor jävla kram just nu. Det suger stenhårt att inte maken kan sitta bredvid mig och klappa mig på kinden efteråt.

Nä, nu ska jag ta och gå in på toa och gråta en skvätt.

Snart är skiten över.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Ida Thunberg skriver:

    Åh, tråkigt att du är ledsen.
    Och tråkigt att du just då måste vara på jobbet.
    Hoppas att det snart känns i alla fall lite bättre. Och att kvällen inte behöver bli alltför lång.
    (och att du får en jättekram, sån där varm som gör nästan allting bra, när du kommer hem)

  2. Sanna skriver:

    Gumman, du måste känna dig så eländig. Önskar JAG var där så jag kunde krama dig!

    Men du får nöja dig med en härlig kram när du kommer hem till älsklingen.

    KRAM då!

    Sanna

  3. Tinselflickan skriver:

    Frågan är om min älskling är uppe när jag kommer hem.

    Jag slutar vid midnatt och maken har en son som ska till skolan tidigt i morgon bitti.

    Usch och blä.

  4. Isop skriver:

    Kram, kram, kram, kram, kram.

    Du är skitbra Tina! Snart är du klar med spruteländet!!!

  5. Linda (Gosan) skriver:

    Du får en virtuell klapp på kinden och kram av mig. Jag tycket att du är jätteduktig!

    KRAM!

  6. Astillbe (Busan) skriver:

    Här kommer en jättestor kram från mig *torkar Tinas tårar*

    Snart är det över.

    Kramar

  7. Tinselflickan skriver:

    Sötnosar!!!

    Usch i dag har det inte varit roligt. Jag vill inte vara på jobbet, jag vill sitta och gosa med maken och jag vill att han ska vara med och blanda sprutan och vara en del av även den processen.

    Men nu har vi pratat med varandra och det känns lite bättre. Om en timme ska jag hem och då ska jag gosa ner mig i soffan med lite sudoku innan jag går och lägger mig nära min söta man.

    Stor kram till er allihop – vad skulle jag göra utan er? :o)

  8. Grodan skriver:

    Här kommer en ”STOR JÄVLA KRAM” precis som du behövde… iallafall igår.. och kanske även idag?

    Nåväl, den kommer här iallafall! Håll ut, gumman! Snart är sprutpärsen över! Håller tummarna för att det blir ÄP på söndag nu då.

    *KRAM KRAM KRAM KRAM*

  9. Tinselflickan skriver:

    Tack Grodis!

    Den värmde!

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

