Tinselflickans arkiv

Menopur

Så här ser det ut varje dag vid 18 hos oss. Det här är vad som behövs för att kunna ta en menopur-spruta. Nålen till höger är blandningsnålen och stor så ini h-vete. Nålen till vänster är den man använder att spruta sig med.

Så.

Gå nu ut i solen med er!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Nathalie Winberg skriver:

    Kom precis in från solen, ska ut igen om en timma! Den högra nålen ser läskig ut.

    Och jag grinade när jag fick stelkrampssprutor…

  2. Anonymous skriver:

    Huuaaaa!! Inget för mig…
    Men jag slipper inte heller nålar..snart dags att ta vaccination inför resan. Tur att jag slipper sticka mig själv, det skulle jag inte klara.
    Duktig du är!!

    Millo

  3. Linda (Gosan) skriver:

    Den till höger ser ut som den BM stack mig med i rumpan när hon gav mig progesteroninjektionen efter ÄP.

    PS. Jag har varit ute nästan hela dagen =)

  4. Carnesir skriver:

    Jag är grymt imponerad av dig! Vilken tuffing du är! Kram kram

  5. Pia skriver:

    Men huga för den högra! Tur att det inte är den som används för att injicera med…

  6. Tinselflickan skriver:

    Ja, nålarna är inget kul och faktiskt blir jag knäsvag bara av att blanda och hålla på.

    Men förhoppningsvis är jag klar snart.

Kommentera

Besökare

  • 142,589 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

