Tinselflickans arkiv

Saker jag inte klarar mig utan – på jobbet

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Astillbe (Busan) skriver:

    Etuiet är ju kanonbra! Jag har tidigare fått lägga mitt i en liten plastpåse och sedan virat in den använda nålen från pennan…

  2. Linda (Gosan) skriver:

    Nyfiken i en strut udrar vad det lilla fyrkantiga blå föremålet är?

  3. Tinselflickan skriver:

    Det är en hermesetas. Dvs sockerersättningspiller! =)

  4. Linda (Gosan) skriver:

    Jag tyckte att det såg ut som det men jag var inte säker…

  5. crrly skriver:

    Nej, men vilken snygg liten låda. Ingår den eller har du köpt den? (Jobbar du så olika arbetstider, typ skift, så att du måste ha med dig sprutan på jobbet?)

    Antar att det är sprayen till vänster?

  6. Tinselflickan skriver:

    Etuit/lådan fick jag när jag hämtade ut pennan på apoteket. Mycket fiffigt.

    Och ja, det är sprejen till vänster.

    Jo, jag jobbar till 24 i ett 5-4-4 skift och det känns lite sent att vänta med sprutan tills jag kommer hem så jag tar den vid 23.

  7. Lalli74 skriver:

    Ha ha ha min kitt ser exakt lika dant ut. Ha ha ha

  8. Tinselflickan skriver:

    Ja du Lalli, det är mycket vi har gemensamt! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

