Tinselflickans arkiv

Kom på en sak!

Vi går in i vecka 17 i morgon.

Det betyder att det är två veckor kvar till vecka 19.

Två veckor kvar till äggplock.

Om en dryg månad kan jag vara gravid.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh!!*

* Det vill säga, tiden går ganska fort trots allt.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. crrly skriver:

    Jag har ÄP på fredag……. Spännande.

    Mår du bättre?

  2. Tinselflickan skriver:

    Bara lite.

    Huvudvärken är kvar. Och illamåendet har kommit tillbaka. Men i natt har jag i alla fall sovit ut.

    Lycka till på fredag! =)

  3. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Åhhh vilket härligt inlägg!

    Jag blir så glad när du orkar vara positiv, för då orkar jag också det.

    Om en månad SKA både du och jag var gravida, det finns så stora chanser för det!!!!!!

    Och det är så mycket vår tur nu!

  4. Anonymous skriver:

    förhoppningsvis är vi fler om en månad, sitter och ler vid blotta tanken =)

    är mest orolig just nu för jag har inte fått en av nålarna som behövs när jag ska ta menopuren. tänk om apoteket inte lyckas få fram dom till på onsdag, vad gör jag då???

    /gåtan

  5. bondunge skriver:

    Gode gud !! låt er lyckas!!!
    jag vill inte byta med ej föralti världen!

  6. Pia skriver:

    Jag hoppas verkligen det går vägen den här gången! Mina tummar kommer hållas både för dig och Kattmamman.

    De flesta barn blir ju till på våren och försommaren så det passar ju extra bra nu 🙂

  7. Annika skriver:

    Hej! Åh, vad jag känner igen mig! Jag har varit där jag också. Trodde aldrig att jag skulle bli gravid, men IVF-försök nr 2 lyckades! Idag är vår son 4 år! Något syskon har vi inte lyckats få till (2 IVF-försök till) så nu blir det adoption. Håll ut – jag hoppas så att Ni ska lyckas!

  8. Johanna skriver:

    Spännande! 🙂 Det är ju vääldigt många som håller tummarna iaf! 🙂

  9. adde skriver:

    2 veckor går fort!
    Ja det är verkligen er allas tur nu.

  10. Tinselflickan skriver:

    Ja, nu hoppas vi att det är vår tur. Att alla lyckas. Det här eländet är ju bara för jävligt.

    Kram på er!

  11. crrly skriver:

    Tack!

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

