Tinselflickans arkiv

News

Bilen är återfunnen, hel men med uppbrutna lås såklart.

Och jag har fått ännu en biverkning. Illamående.

Har mått skit hela dagen och i morgon bitti ringer jag till SU för att få ett slut på det här eller åtminstone tips på hur jag kan minska biverkningarna. Jag orkar inte vänta ända till onsdag (då jag ska på nedregleringskoll)!!!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Lillan skriver:

    Grattis! Skönt att bilen hittades! Var det mycket som hade försvunnit i den också, eller var den bara buskörd?

    Det låter som att det är dags för dig att få komma igång med sprutorna!!!

    Själv väntar jag ju med spänning på ett utslag på ÄL-stickorna… Senare än tisdag får det ju inte bli, för då krockar det med Mallis! Så nu blir det väl på onsdag bara för det ;-(

    kram Lillan

  2. Tinselflickan skriver:

    Hej Lillan!

    Jag vet faktiskt inte vad som är borta i bilen, jag har inte sett den själv. Polisen som ringde upp mig sa att den såg helt okej ut, så jag får lita på honom. Vi får se vad de säger på verkstan.

    Hoppas verkligen att du får utslag innan tisdag! Stor kram!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

