Tinselflickans arkiv

Otålig

Jag orkar inte med detta så länge till.

Eller jo, det gör jag men jag vill helst inte.

Så jag har allvarliga funderingar på att ringa till SU i morgon och kolla om jag inte kan få komma igång med sprutorna lite tidigare. Jag sover inte på nätterna, jag har ont i huvudet och är minst sagt edgy.

Får se hur jag känner mig i morgon.

Framför allt vill jag känna att vi är igång, det här är så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt… Fjutta, fjutta fyra gånger om dagen – jag gör ju fasiken inget annat!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. crrly skriver:

    Tack för allt stöd tidigare idag!

    Det verkar urjobbigt att spraya. Jag kör korta metoden, på’t direkt med sprutorna… Tålde inte p-pillren av nån skum anledning (aldrig fått elefantben av p-piller förr), så då trodde inte läkarna att jag skulle tåla sprayen heller.

    Hoppas du kan få spruta tidigare. Kram.

  2. ..:: Jenny ::.. skriver:

    Vill bara skicka en liten rad och en förhoppning om att du snart har en inneboende 😉

    // Jenny

  3. Sanna skriver:

    Vad jobbigt att du mår så himla dåligt, gumman. Det gör väntan mer outhärdlig på något vis.

    Jag hoppas på något vänster att veckan går fort. Det ÄR snart maj. Faktiskt!

    Nu är det er tur!

    BAMSEKRAM från Sanna

  4. Anonymous skriver:

    visst är det trist att må pyton… Humöret far upp och ner, sover inte, ständiga konflikter med sambon, huvudvärk och riktiga depressionssymptom. Var till doktorn igår och blev sjukskriven halvtid behandlingstiden ut. Varför kan det inte vara som sist när jag mådde finfint???

    Men om, äsch menar ju NÄR, vi lyckas då kommer vi att se att det var värt det, tror du inte?

    kram gåtan

  5. Tinselflickan skriver:

    Det kommer absolut att vara värt det när jag ser plusset på stickan, det vet jag.

    Vad gör man inte? =)

  6. Salvia skriver:

    Nu har jag ju inte gått igenom det du gör, men jag kan lova att kroppen glömmer allt fysiskt obehag i samma ögonblick som man nått sitt mål.

    Man orkar med mycket när man vet vart man är på väg!

  7. Anonymous skriver:

    Hej, kära Tinselflickan! Fyfarao, vilke tuffa biverkningar du åkt på, MEN nu är det inte långt kvar, så håll ut! Jag började spraya 16/4, så det är megalångt kvar tills jag ens är halvvägs. När ska du ta blodprov – det är väl ganska snart? Styrkekram från Hoppfullan

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

