Tinselflickans arkiv

Invigning

Nu har jag börjat på min andra flaska Suprecur.

Bara en vecka kvar…

Och ja, jag har fått fler biverkningar.

Finnar. Och så har jag börjat tappa hår.

Så om ni ser en tunnhårig, finnig version av mig på stan – bli inte oroliga. Det är bara jag.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. lillsis skriver:

    Varje gång jag får pms möts hela min omvärld av en ny Maria. Lite finnigare, lite plattare hår, lite tjockare och mycket argare. Skrek igår på en tjej med barnvagn som körde på mig i kön på ICA, okej hon gjorde det flera gånger. Men… Tja. Så kan det vara. Och när det är pms är det ju inte till nån nytta, det är ju ditt fjuttande och dess, vad det verkar som, ganska jobbiga biverkningar…

  2. Tinselflickan skriver:

    Som tur är så går jag igenom det här för en bra sak. Annars hade jag inte stått ut.

    Men jag har faktiskt allvarliga funderingar på att höra av mig till SU i morgon och kolla om jag inte kan komma på nedregleringskoll lite tidigare. Så jag får börja med sprutorna snart och slippa detta elände.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

