Tinselflickans arkiv

Fjutt, fjutt

Är nu på plats i Göteborg* igen och har intagit position framför datorn. Jag tror att min man misstänker att jag är lite mer förtjust i den än i honom men det är inte sant.

Det är bara det att det är så förbannat skönt att skriva av sig ibland.

I dag började jag spreja med Suprecur. Fyra gånger två fjutt om dagen. Herregud, jag gör ju inget annat än sprejar, känns det som. Har ställt in kalendern i min mobil men det var så omständligt att jag la ner efter söndag.

På måndag börjar jag jobba natt igen och då kommer jag antagligen att sova andra timmar, så det är ändå läge att lägga om mitt schema då. Som det är nu fjuttar jag klockan 11, 15, 19 och 23. Men när jag jobbar mellan 19 och 04 sover jag längre.

Så här tidigt märker jag inte av några biverkningar men mitt dåliga humör har väl knappast blivit bättre.

Fast i kväll ska vi se Dub Sweden och då blir man garanterat på gott humör!

* Alltså, det är inte en människa härifrån som kallar det för Götet. Möjligtvis överklasskidsen, bratsen plus Ebba von Sydow. Men hon är ju numera stockholmare, så hon gills inte.

Postat i:FET och IVF,

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

