Tinselflickans arkiv

Upplysning

Och så lite information om infertilitet*:

Kvinnors infertilitet.

Mäns infertilitet.

*Någon måste ju utbilda de okunniga. *s*

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Tess skriver:

    Du … jag råkade radera din kommentar hos mig. Förstår inte hur jag gorde … men på något sätt lyckades jag markera den som spam … Det var inte alls meningen, förlåt. Jag blev jätte glad av att se ett litet avtryck från dig 🙂 Ville bara att du skulle veta dig.

    När det gäller ”slappna av grejen” så är jag givetvis på din sida, så klart!

    Kram

  2. Tinselflickan skriver:

    Det gör inget.

    Jag blev bara så glad över en annan hbg:are så jag var tvungen att hojta till! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

