Tinselflickans arkiv

Dåligt samvete

Minns ni min att-göra lista?

Det gick jättebra – i en veckas tid.

Förra veckan tränade jag en gång och den här veckan ingen.

Vitaminerna kommer jag ihåg för det mesta men dricka vatten glömmer jag jämt.

Frivilligarbetet går väl sådär bra. Jag har fått utökat ansvar men inte haft tid att gå till posten och fixa med en massa praktiskt.

Och så måste jag på efterkontroll med bilen innan tisdag. Hämta mamma på Kastrup på onsdag. Fixa så vi får tillbaks pengarna för hotellrummet vi bokade i Venedig så vi kan åka till Tallinn till påsk.

Njuta? När fanken ska jag hinna med det?

Jo, förresten. Jag hade tänkt gå och träna nu, innan jobbet, men inser att det blir lite för tajt. Så nu ska jag tappa upp ett hett bad och lägga mig därinne med min nya Minette Walters-bok.

Postat i:Meta

No Responses Yet

  1. bondunge skriver:

    de5t där med att njuta måste man träna på! heja

  2. Johanna skriver:

    Haha jag beklagade mig också precis på min blogg över Att göra listan…Listan byggs på vartefter man avverkar en syssla, evighetskarusell ju 😉

  3. Tinselflickan skriver:

    Det var skönt att ta det lite lugnt och jag kände mig kraftfull när jag kom till jobbet. Tyvärr hade jag i princip inget att göra hela natten så jag passade på att läsa ut min bok.

    Den var kanonbra! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

