Tinselflickans arkiv

Apoteksväntan

Nu har jag varit och hämtat ut medicinerna inför vår andra ivf.

Vilken pärs.

Först tar jag en nummerlapp och får vänta en halvtimme tills numret plingar fram. Sen får jag en nummerlapp till, för det tar lång tid att förbereda tre olika grejer och så får jag vänta i ytterligare en kvart.

När jag väl kommer fram i den kön så visar det sig att de inte har någon Puregon så jag får ett plastkort som jag kan dra nästa gång jag kommer så slipper jag stå i kö åtminstone en gång.

Jaja. Nu känns det i alla fall som om vi är på gång.

Postat i:FET och IVF,

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

