Tinselflickans arkiv

Orka, orka!

Jag har tackat ja till att jobba natt (19 till 04) i tre veckor och i kväll är första natten på det här passet. Jag brukar somna vid halv sex-tiden på morgonen, om jag har tur.

Jobbigt nog är vår informationsträff på Sahlgrenska klockan nio i morgon bitti.

I bästa fall sover jag tre timmar i natt, i värsta fall en eller två. Usch. Får försöka ta igen det efteråt, på något sätt.

Och så ska vi dit klockan elva på fredag. Det är lite bättre, men inte mycket.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Nä usch vad jobbigt!

    Det är svårt att sortera in information i hjärnan när man har sömnbrist. Men kanske är mannen pigg och kan komma ihåg det som är viktigt?

  2. Tinselflickan skriver:

    Informationen var faktiskt inget nytt. Så jag kunde glatt ta det lugnt och såsa medan barnmorskan malde på.

  3. Astillbe (Busan) skriver:

    Yscha! Hatar att jobba nätter, tycker alldeles för mycket om att sova. På natten alltså!

  4. Tinselflickan skriver:

    Jag gillar också att sova. Men för min del gör det inte så mycket när.

    Har nu sovit ett par timmar sedan vi var på infomötet och känner mig rätt mör.

    Bonussonen kommer dock hem snart så jag känner inte att jag kan sova bort hela dagen och vill gärna hinna träffa honom lite också.

    Jag längtar till lördag, då jag får sova så länge jag vill…

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

