Tinselflickans arkiv

En första utvärdering

  • Dricka åtta glas vatten om dagen. I går drack jag 1,5 liter när jag tränade plus tre stora glas, det måste räcka. Och i dag har jag redan druckit tre stora glas och med tanke på att jag ska jobba till 04 i natt lär jag hinna med fem till…
  • Kosttillskott. Japp, både i går och i dag har jag tagit min ranson av Mega Vital, med aloe vera. Smakar faktiskt ganska gott.
  • Träna. Jag tränade ju i går men fick panik mitt i stretchningen för jag trodde att jag låst alla lås så min bonusson var utelåst. Sprang hela vägen hem så han skulle slippa vänta men så visade det sig att jag var senil. Han var hemma och hade det hur bra som helst. Summan av kardemumman: jag hoppade över de där 20 minuterna på konditionsmaskinen. Fast å andra sidan var promenaden hem riktigt, riktigt jobbig.
  • Frivilligarbete. Jupp, gjorde färdigt mina två protokoll. Guldstjärna!
  • Njuta. Tyckte faktiskt jag hann med detta också.
  • Bonus: Ringde ett samtal till skatteverket som jag behövt göra i flera månader och skickade iväg ett brev till dem.

Allt som allt är jag mycket nöjd med mig själv. Det här med listor var en bra idé.

Postat i:Livet

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

