Tinselflickans arkiv

Här är artiklarna

Den om Bridz och den med politikern.

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Lillan skriver:

    Så bra skrivet, Tina! Så modigt, Bridz! Såååå korkat, korkade politikern!

    //Lillan

  2. Anonymous skriver:

    Har du inte mailadressen till politikern? Den borde stått med i artikeln…he he! Verkar inte direkt ha koll på läget!

    Millo

  3. Pia skriver:

    Ja, han framstår ju inte direkt som nåt smarthuvud den där politikern. Det är rätt åt honom tycker jag när han säger så korkade saker.

  4. Sanna skriver:

    De blev jättebra! Jag håller med om att det är mycket modigt av Bridz och rysligt korkat av politikern.

  5. Ulla skriver:

    Håller med ovanstående talare.

  6. Anonymous skriver:

    Tina och Bridz, ni är HJÄLTINNOR! Modiga, viktiga, världens bästa.

    Tusen kramar

    Devali

  7. lillann skriver:

    Håller med! Heja Tina o Bridz!!!
    Och politikern vet ju inte vad han pratar om … ”det är ju som att säga, jag tror inte alla som får ett cancerbesked mår dåligt”

    LillAnn

  8. Astillbe (Busan) skriver:

    Jättebra Tina! Perfekt rubrik till artikeln om politikern! Modigt Bridz!

    Mera sådant!!!

    Synd att Expressen inte har så man kan kommentera artiklarna, det hade varit intressant att läsa reaktionerna.

  9. Tess skriver:

    Strålande! Jätte bra skrivet och jätte bra av Bridz att ställa upp!

    Mer sånt behövs! Skulle väldigt gärna vilja veta hur folk reagerade på artikeln med politikern …

  10. Tinselflickan skriver:

    Det går att kommentera artiklarna. Man måste bara registrera sig först och det kostar inget. Så in och tyck till nu, alla!

  11. Anna skriver:

    Fy bubblan vad ni är bra, båda två! Jag är SÅ IMPONERAD över att ni vågar stå upp och tala om barnlöshet.
    Kram från Anna

  12. Astillbe (Busan) skriver:

    Hjälp! Vart hittar jag att kommentera/registrera mig?

  13. Astillbe (Busan) skriver:

    Hittade det….

Kommentera

Besökare

  • 142,617 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

