Tinselflickans arkiv

Jag hade rätt

Mensen kom i dag.

Skönt att jag räknat ut att 35 dagar inte var ovanligt för då blev jag inte lika besviken som jag kunde blivit.

Nu är siktet inställt mot ett frysförsök om lite mer än två veckor.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. sanna skriver:

    Äsch då… Det kan vara jobbigt även om man är nog så inställd och förberedd.

    Skönt att nästa försök är om bara två veckor.

    KRAM!

  2. Patricia skriver:

    Att det kan vara så svårt att bli gravid. Jag vet så många som bara det för givet. Hoppas verkligen att ni snart får ett positivt svar!

  3. Astillbe (Busan) skriver:

    Stor kram till dig gumman.

    Tänker på dig.

  4. bondunge skriver:

    Lycka til!!!

  5. Anonymous skriver:

    Jaha. Det blev så ändå. :-/ Mensen kom…

    Det är skönt att ni har frysförsöket om ett par veckor. Jag tycker att ni gör helt rätt som fortsätter försöka på egen hand i väntan på nästa Brandgula Kuvert. 🙂

    Jag ska hålla alla tummar!

    Tusen kramar och varma tankar

    Devali

  6. Pia skriver:

    Fasiken…men bra att det inte är långt till nästa försök ändå.

  7. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Trist, men kanske inte så oväntat egentligen.

    Som jag tror jag sa till dig är det inte vi vanliga dödligt infertila som får vara med om de där miraklen oftast. Tur då att ni har ett försök snart där även era chanser är stora.

    Ledsen om vi hjälpte till att ställa upp förväntningarna.

    Stora kramar och redan hållna tummar för att det ska vara ERT barn de tinar upp den här gången.

  8. Tess skriver:

    Va tråkigt. Men ändå, jag ser fram emot att få följa med på ert nästa frysförsök (så här lite på avstånd förstås :). Tänker på dig.

  9. Tinselflickan skriver:

    Tack för tankar och varma ord.

    När mensen kommer blir man alltid lite nedstämd. Men nu mindre än förr när jag verkligen trodde att vi hade en chans.

    Nu tror jag det litegrann, bara.

  10. Lillan skriver:

    Så om ungefär tre veckor är det ruvardags då… Vilken julklapp det skulle kunna bli!!!

    Jag fick ett lugnande besked i förra veckan – det ÄR öppet för FET på Carlanderska även om det skulle krocka med påsk. Det var verkligen en gnagande oro inom mig!

    kram till dig!
    //Lillan

  11. Marmelad skriver:

    Börjar hålla tummarna för bebisen i frysen redan nu då :-). Kram!

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

