Tinselflickans arkiv

Bruten kvinna

Ok, jag erkänner. Det var ett tag sedan jag tränade.

Men det här är löjligt.

Jag har träningsvärk i muskler jag inte kände till att jag hade.

De två senaste dagarna har jag klivit upp och ner från en ranglig klaffstol* säkert femtio gånger. Sen har jag målat, med stadig hand.

Och nu är jag trasig.

Det blir OS framför tv:n, ett hett bad och sen en öl på stan med Umeboshi. Hoppas hon har förståelse för att jag vill sitta still. Hela tiden.

Och att vi väljer ett ställe med bra service, så jag slipper bära min öl själv.

*En sån där som viker ihop sig om man råkar stå för långt bak på sitsen. Som tur var kom jag bara nära ett par, tre gånger.

Postat i:Livet

2 Responses

  1. bondunge skriver:

    inte kul me dsåm träningsvärk!!

  2. Tinselflickan skriver:

    Nej, men som tur är är den borta i dag! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

