Tinselflickans arkiv

Stalkervarning

Eftersom jag har jobbat i dag har jag kollat upp mitt ex. Ni vet han med barnvagnen.

Och jag måste haft fel! För han har inga barn. Livet är lite rättvist ändå.

Däremot har mitt ex från typ tio år sedan en flicka och en pojke. Precis som jag hade trott – han är nämligen lite förutsägbar.

Och mitt ex från sommaren 1998 har en dotter med samma namn som jag! Ja, mitt mellannamn dårå. Men ändå. Creepy!

Jag tror inte att han kände till mitt mellannamn. Jag hoppas inte det – det skulle bara vara för mycket.

Postat i:Barnlöshet, Livet

2 Responses

  1. Capriella skriver:

    …och genast börjar jag fantisera om vad ditt ex hade i barnvagnen…
    E.T. kanske?
    Eller tomburkar?

  2. Tinselflickan skriver:

    Mja, jag tror att det var någon annan… =) Alltså att jag bara såg någon som var lik exet. Annars kan man undra, faktiskt! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

