Tinselflickans arkiv

Guldyra

Har kommit på något oroväckande. Varje gång jag tittar på en OS-gren som det är svenskar med i går det osedvanligt bra.

Men när jag inte tittar går det uselt*.

Eftersom jag är grymt vidskeplig när det gäller sport betyder detta att jag måste se alla tävlingar som är viktiga för Sverige.

Hu vilket ansvar.

*Jag säger bara 5-0 till Ryssland. Och den där katastrofala matchen som damkronorna spelade mot Kanada. Iskillen från Landvetter såg jag dock med ett halvt öga. Halvt därför att jag är så j-vla rädd att de ska ramla så jag gömmer mig bakom en kudde. Så det gills inte.

Postat i:TV/Film

7 Responses

  1. Anonymous skriver:

    Huu vilket ansvar att styra upp hela Svenska os truppen. Du tycker inte att du tagit på dig ett för stort ansvar nu?! Ha ha..
    Då hoppas vi på många guldmedaljer nu helt enkelt, det fixar du 😉

    Millo

  2. Pia skriver:

    Och nu är du avslöjad också. Går det dåligt så vet vi att du inte gjort din plikt för fosterlandet
    🙂

    Vilket ansvar….

  3. Tinselflickan skriver:

    Attans. Bytte kanal en gång under skidstafetten och då var det givetvis kört för tjejerna.

    Men fyra är inte så illa pinkat, trots allt.

  4. Tinselflickan skriver:

    Och tror ni att jag kollade på skidskyttet i dag? Nä.

    Så gick det som det gick.

  5. Murken skriver:

    Du kan väl lova att du tittar på hockeyfinalen på måndag? 🙂

  6. Tinselflickan skriver:

    Jag lovar. Dyrt och heligt!

  7. murken skriver:

    Bra! Då lovar jag att inte titta! 😉

    (jag såg nämligen bara första perioden i matchen mot USA)

Kommentera

Besökare

  • 142,589 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

