Tinselflickans arkiv

Bakläxa

Har fortfarande inte skrivit i min anteckningsbok. I måndags hade jag ett bra skäl – både min man och styvson var hemma och jag vet att jag vill ha lugn och ro när jag öser ur mig – även om jag gör det skriftligen.

I går blev jag så begeistrad av våra två guldmedaljer* så dagen färgades helt av den glädjen (i den här familjen är det nämligen jag som är sporttokig) och jag var ju inte ledsen ett dugg.

I dag har jag varit gräsänka under dagen och pulat med med en massa hembestyr och det var inte förrän nu jag kom på det där med boken men jag ska åka till centralen om en timme för att hämta min älskling och jag måste göra lite annat innan det så nu hinner jag inte…

Jag får boka in det till i morgon. Klockan 14, säger vi. Nu går jag och skriver in det i min kalender.

*Eller fyra, beroende på hur man räknar. Fint var det i alla fall. Och hur spännande som helst (från en som såg hela loppen samtidigt som hon åt frukost i sängen – gissa om smulorna flög!).

Postat i:Barnlöshet

4 Responses

  1. Ali skriver:

    ummm what language is this?!?!?

  2. Tinselflickan skriver:

    Well, if you take a quick peek at my profile you’ll see that I live in Sweden and so…

    *drum roll* it’s Swedish.

  3. me, myself and I skriver:

    Bookbinder Design har fantastiska skrivböcker med texten ”My thoughts” på framsidan. De inspirerar mig.
    Viktigt att ha en vacker bok tycker jag. Lycka till ,med allt

  4. Tinselflickan skriver:

    Den där tjommen som var inne och undrade vilket språk det var* har tydligen inte varit inne igen. Vad har man för nytta av att posta en sån korkad kommentar om man inte ska följa upp den?

    *Ursäkta mig men hur korkad** får man vara? Det står ju för f*n att jag bor i Sverige!

    **Hihi – han fattar ju inte svenska!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

