Tinselflickans arkiv

Sysselsättning del II

Ligger på plats nr 173 på Bloggtoppen. Min blogg är alltså Sveriges 173:e mest lästa. Eller rättare sagt, av alla de bloggar som är registrerade där är Tinselflickan den 173:e mest lästa.

Jag har kategoriserat min blogg under personligt. Även om den lika gärna skulle kunna ligga under sex och samlevnad eller varför inte vetenskap?

Av de personliga bloggarna är min på plats 31 än så länge. På plats 30 ligger Björn med sin blogg om livet som varannan-vecka förälder. Fast på senare tid verkar han mest blaja. På plats 32 ligger Volfram. Den verkar lite sorglig.

Ja se där! Nu har jag fått tjugo minuter att gå. Och snart ska jag ner till tvättstugan och vika tvätt.

Inser att mitt bloggande i dag når oanade höjder av tråkighet och tristess men något måste jag göra för att hålla tankarna borta.

Hm. Kanske ska ge Settlers en andra chans?

Postat i:Meta

4 Responses

  1. Nallemaja skriver:

    Det måste inte alltid vara så roligt, det rullar på ändå.
    Jag håller med dig om Björn, han har mest börjat snacka gallemattias :/

    Lycka till med tvätten, jag har ett berg här som också skulle behövas vikas ihop och läggas in, är du sugen? 🙂

  2. Tinselflickan skriver:

    Nähätackdu!

    Det räcker så gott med ett lass. Min man har tusen t-shirts och det är inte kul att vika ett tio-tjugotal sådana varje gång.

    Hm. Som du förstår tvättar vi inte sååå ofta… =)

  3. Nallemaja skriver:

    *s* Nä jag förstår det. här tröttnade jag och hängde allt direkt ur maskinen på galgar för att torka, bara att hänga direkt in i garderoben 😀

  4. Tinselflickan skriver:

    Smart tänkt. Kanske något jag ska anamma också. Fast t-shirtarna ska ändå vikas… Nästa gång tvingar jag maken att vika dem.

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

